Visuell identitet er bedriftens måte å formidle hva den står for. Spør deg selv, hva kjennetegner din bedrift? En god nok visuell identitet er med på å skape en rød tråd i bedriftens profil, og er bygd opp av flere elementer som farger, kjennetegn (logo), fonter, gjenkjennelses- effekter og mye mer. Budskapet dere ønsker å formidle til kundene fremkommer av identiteten deres. Bedrifter med tydelig visuell identitet skaper sterkere relasjoner hos kundene, mange tenker for eksempel på Coca Cola når vi ser fargene rødt og hvitt kombinert.
Vi begynner med å ha en workshop. Under workshopen finner vi minst tre ting som identifiserer deg og din bedrift. Dette kan for eksempel være fokus på miljøvennlighet, gjestfrihet, profesjonalitet, fokus på varene/tjenestene du leverer, egentlig alt du kan tenke deg. Under workshopen samarbeider vi med deg for å finne fram til hvem akkurat du og din bedrift er eller ønsker å være.
Etter workshopen lager vi en debrief som setter ord på vår oppfatning av hvem du og din bedrift er. Denne må leses nøye igjennom og godkjennes, for det er den som lager grunnlaget for stegene videre.
Når debriefen er godkjent lager vi utkast på tre konsepter som vi presenterer til deg. Her har vi tatt utgangspunkt i debriefen og laget en presentasjon av hvordan de tre forskjellige retningene kan se ut.
Vi har retningen klar, nå er det på tide å skape noe visuelt av ordene og ideene. Vi lager tre utkast på logo og forslag til farger, fonter og andre grafiske elementer. Vi lager en presentasjon av utkastene, og dette er siste sjanse for å komme med revideringer før din visuelle identitet ferdigstilles.
Logo, farger, fonter alt skal nå kombineres til en visuell identitet. Vi utvikler en profilhåndbok som viser hvordan du nå skal bruke din nye visuelle identitet i hverdagen!
1190,- pr. time
+ MVA
Trenger du en ny nettside?
Sjekk ut pakketilbudene våre.
Åpningstider
Vi har åpent mandag-fredag mellom 08:00-16:00.
Men ikke vær redd - mailboksen vår er alltid åpen.